Frokostseminar: Kreativ identitet og markedsføring

Hvordan leve av musikk? Bli med på frokostseminar.I dag kan du være med på en workshop om forholdet mellom kreativ identitet, publikumsbygging og markedføring. Åpen for alle!

  • Torsdag 19. november 2015
  • 09.00
  • Rom 1015

Medvirkende

Bob Burke og Nick Long fra Solent (Southampton University)

Omtale

Dette er en praktisk workshop hvor deltakerne utforsker forholdet mellom kreativ identitet, kulturell verdi, hvordan skape og beholde et publikum og markedspotensial. Den er spesielt tilpasset musikere som kuraterer sine egne musikalske prosjekter, men det passer også for alle som driver innen kreative næringer.

Det hjelper ikke bare å være god til å spille

Bli med på frokostseminarer og få tips om å utvikle en ide til en ferdig sceneopptreden, om markedsføring og hvordan du søker penger og styrer egen økonomi.

  • Hvordan få spillejobber?
  • Hvordan markedsføre deg selv
  • Hvordan utvikle en ide til ferdig konsert
  • Hvordan styre egen økonomi
  • Hvordan overleve som frilanser

4 torsdager i høst kan du bli med på frokostseminarer fra kl 9.00-10.30.

Det blir servert lett frokost og kaffe/te.