Jeg har med meg tre nydelige musikere og deilige kamerater. For første gang i historien spiller jeg konsert med egenskrevet musikk. Spent og gira!
Henning Lillehaug (trommer)
Etter fire deilige år på NMH gleder jeg meg til å spille eksamenskonsert!
Medvirkende
- Benjamin Hov Golas (vokal, gitar, bass)
- Benjamin Rø Haavelsrud, Simen Jakobsen Harstad (gitar, bass)
- Henning Lillehaug (trommer)
Flere konserter
Publisert: 1. mai 2026 — Oppdatert: 6. mai 2026