Det er med glede at vi inviterer deg til å vere ein del av noko ekstraordinært! Den 11. november klokka 17:00 blir det eit arrangement som ikkje liknar noko anna, i Levinsalen ved Noregs musikkhøgskole. Konserten er ein del av NMHs kammermusikkveke, som hyllar fantastiske kvinnelege musikarar og komponistar. På denne konserten vil det vere tre flotte framføringar av mindre kjende komposisjonar som vi håpar å sjå oftare i framtida!
Program
- Agnieszka Stulgińska (1978–): ORI for klarinett, cello, akkordeon og elektrisk gitar
- Madeleine Dring (1923–1977): Trio for obo, fagott og klaver
- Louise Farrenc (1804–1875): Nonet, op. 38
Medverkande
- Hin Fung Jim (fløyte)
- Eliška Slavíková (obo)
- Björn Nyman (klarinett)
- Even Brodwall (horn)
- Jonathan Sandqvist (fagott)
- Rakel Grønberg (fiolin)
- Are Sandbakken (bratsj)
- Sophie Kauer (cello)
- Marius Knudsen Flatby (kontrabass)
- Tamar Makharadze (klaver)
Ensemble AREPO
- Madara Eleonora Mežale (klarinett)
- Elizabeth Kate (cello)
- Noel Rubli (akkordeon)
- Marco Slaviero (elektrisk gitar)
Omtale
Agnieszka Stulgińska (1978–): ORI
Musikk av Agnieszka Stulgińska er inspirert av filosofiske tekstar, folkeeventyr, forteljingar og inntrykk. Ho komponerer ofte som svar på konkrete visuelle stimuli, og nyttar utvida teknikkar og sonoristiske effektar for å gjenskape bilete gjennom eit auditivt landskap som hentar dei tilbake. Gatelydar er ei anna viktig kjelde til inspirasjon for Stulgińska. Ho vekkar dei til live ved å bruke både akustiske og elektroniske medium. Verka hennar inkluderer soloverk, kammermusikk, korverk, elektronisk musikk og orkesterstykke, vanlegvis kombinert med andre kunstformer som film, dans og teater. ORI reflekterer replikasjonen av DNA, som understrekar framveksten av fleire kopiar frå eit einsleg opphavleg DNA-molekyl og reiser spørsmål om konsept som identitet og mangfald.
Madeleine Dring (1923–1977): Trio for obo, fagott og piano
Madeleine Dring var ein gåverik britisk komponist, tekstforfattar og skodespelar kjend for sine allsidige talent. Musikken hennar spenner over ulike sjangrar, frå klassiske komposisjonar til kvikke, humoristiske songar. Dring sine verk gjenspeglar hennar unike evne til å blande sofistikasjon med eit leikent preg, og etterlet eit varig inntrykk på publikum over heile verda. Trioen er ikkje like kjend som hennar fløyte-, obo- og pianotrio, og blei publisert 10 år etter hennar død, så det er uklart når han nøyaktig blei komponert. Likevel ber han den rike teksturen av personlegheita hennar og fortener anerkjenning.
Louise Farrenc (1804–1875): Nonett, op. 38
Louise Farrenc var ein fransk komponist og pianist på 1800-talet, og hennar Nonett for blåsarar og strengjeinstrument er eit meisterverk innan kammermusikk. Farrencs Nonett er ein forførande komposisjon som viser hennar framifrå talent for å blande ulike instrument til eit harmonisk ensemble. Dette gledfulle stykket kombinerer blåsarar og strengjeinstrument for å skape ei rik og engasjerande musikalsk oppleving, og gjer det til eit must for klassisk musikkentusiastar.