Det var milleniumsåret 2000. I ein alder av ti var den gryande interessa for fele og musikk snart gått over til å bli ein lidenskap for meg.
Springleik og reinlender stod i høgsetet, og bestefar var det store idolet og idealet. Lom spelmannslag var favorittmusikken.
Samstundes, 35 mil sør-aust for heimstaden Garmo, forma det seg eit anna spelmannslag som etter kvart skulle ta namnet Majorstuen.
Denne gruppa spelte også springleik og reinlender, men rammene var likevel veldig forskjellig frå dei som Lom spelmannslag hadde.
Kva var den store fela på høgkant som ho blonde spelte? Kvifor er det ikkje alle som spelar same melodi? Er det difor det læt så fyldig?
Dette nye spelmannslaget gjekk litt over hovudet på meg.
Det var framleis det unisone, kanskje med ei enkel andrestemme eller sekundering, som eg hadde interesse for.
Det var nok ikkje før eg sjølv starta på skulen som ligg på nettopp Majorstuen – Noregs musikkhøgskule – at eg oppdaga kva gruppa med same namn eigentleg var og stod for.
Eg trur det var utgjevinga «Skir» som tende ein gnist i meg.
Låtar som «Trondheimsfjorden» og «Anders og Estin» fekk meg til å ville forstå kva dei gjer arrangementsteknisk for å skape det store og klangfulle lydbiletet.
Åååå, hadde eg sjølv fått høve til å spele saman med nokon på den måten...
Dei fire åra på Noregs musikkhøgskule kom og gjekk, og eg kunne vere stolt av resultata eg oppnådde ved å vere ein flink og pliktoppfyllande student.
Men kor gjekk vegen vidare? Korleis skulle eg kunne leve av å spele fele?
Eg gjorde som mange andre ville ha gjort – eg starta på ein pedagogisk utdanning. Fast arbeid var vel motivasjonen, sjølv om noko anna drog i meg.