Det profesjonelle defineres som ferdig-het. Studiet er prosessen dithen og kan defineres som uferdig-het. Bratsjstudenter på bachelorstudiet i forskjellige prosesser med forskjellige problemer er likevel i samme båt. De samarbeider og forstår hverandres utfordringer. Den profesjonelle skal ikke være sårbar – studenten skal gjøre erfaringer, kanskje også negative.
En musiker må kjenne på sitt mot, vi gjør ikke dette for å ha det trygt og godt!
Program
- Frank Bridge (1879–1941): Lament
- Nanna I. Sørli og Elisabeth L. Tomter
- Max Reger (1873–1916): To satser fra 3. suite for solobratsj
- E. Tomter
- William Walton (1902–1983): Første sats fra Bratsjkonsert
- Mathilde Natlandsmyr
- Robert Schumann (1810–1856): To satser fra Märchenbilder
- Matea Sannes
- Adolf Busch (1891–1952): To satser fra Suite for solobratsj
- N. Sørli
- Franz A. Hoffmeister (1754–1812): Første sats fra Bratsjkonsert i D-dur
- Agnes Pavelich
- Jakob Dont (1815–1888): Etyde nr. 12
- Paul Hindemith (1895–1963): Første sats fra Fantasisonate
- Sunniva Norberg
Medvirkende
Kristin Fossheim (klaver)