Norges musikkhøgskole Norwegian Academy of Music
No En
Søk

Dyrisk musikk

-

Om menneske var dyr, korleis ville musikken vår høyrast ut?

Alexander Bach Petersen

Den danske komponisten Simon Løffler trekkjer komposisjonskunsten i ei dyrisk retning. Han anvender dyr sin signaliserande og rituelle åtferd i ein menneskeleg performance-samanheng, for å utvide moglegheitane for korleis ein kan bruke kroppen til å lage musikk.

Den Oslo-baserte perkusjonstrioen Pinquins utforskar saman med pianist Ellen Ugelvik korleis fysikalitet og samspel mellom musikarar kan bevege seg inn i ein ikkje-menneskeleg sfære. Musikarane er utstyrt med forlengingar av kroppsdelar som etterliknar visse dyreartar. Dette dannar eit nytt kroppsspråk, og også eit nytt forhold til tid. Musikarane markerer også territoriet sitt med gestar og teikn, lyd og stille, rørsle og tonefargar.

Komponist Simon Løffler er stipendiat på ph.d.-programmet for kunstnarleg utvikling. Konserten er i samarbeid med Munchmuseet og Ultimafestivalen, og blir sett opp tre gongar denne dagen.

Konserttider

  • Kl. 13:00
  • Kl. 15:00
  • Kl. 17:00

Program

Simon Løffler: Becoming Animal (2022, urframføring):

  • Animalia I
  • Animalia II
  • Animalia III.a
  • Animalia III.b
  • Animalia III.c
  • Animalia IV.a
  • Animalia IV.b

Medverkande

  • Pinquins
  • Ellen Ugelvik
  • Simon Løffler
To menn i svarte skjorter står og ser opp med et lite slagverksinstrument i munnen.

Becoming Animal

I dette prosjektet undersøker den danske komponisten Simon Løffler korleis den estetiske åtferda til dyr, kan danne grunnlag for ein komposisjonspraksis.

Les meir

Fleire konsertar

Publisert: 23. jun. 2022 — Oppdatert: 27. jul. 2022