Networked Performance Apparatuses. An appreciation of Herbert Heyde’s attempt at a new taxonomy of musical instruments
Anders Førisdal
2022
Networked Performance Apparatuses
Anders Førisdal
2022
Trond Reinholdtsen – Deliberately Unreliable
Anders Førisdal
2022
Bjørn Fongaard and the development of the orchestra microtonalis
Anders Førisdal
2022
Kontinuiteter i spill: Om habitusdannelse og institusjonelle baner ved Musik-Konservatoriet i Kristiania
Anders Førisdal
2022
DECONSTRUCTION AND PERFORMATIVITY IN ALDO CLEMENTI’S RICERCARE FOR SOLO GUITAR
Anders Førisdal
2019
New Perspectives on Technique and Practice
Erlend Hovland
,
Anders Førisdal
2019
Deconstruction and Performativity in Aldo Clementi’s Ricercare – a reply to Geoffrey Morris
Anders Førisdal
2018
Radically idiomatic intrumental practice in works by Brian Ferneyhough
Anders Førisdal
2015
«Practising, discussing and performing ’Allegro Sostenuto’ by Helmut Lachenmann». Presentasjon og fremføring
Tanja Orning
,
Anders Førisdal
,
Ellen Ugelvik
,
Kristine Tjøgersen
2015