Norges musikkhøgskole Norwegian Academy of Music
No En
Søk

Just Do It #1

Andreas Borregaard spiller trekkspill i en heldekkende gulldrakt, med ansiktet til en annen i bakgrunnen på skjerm.

Akkordeonist Andreas Borregaard speler sin første av to avsluttande stipendiatkonsertar.

Alexander Banck Petersen

I det 21. hundreår er musikarkroppen kome heilt fram i det musikalske scenelyset, der den blir aktivert på mangfaldige måtar gjennom rørsle, dans, mimikk, berøring, tekstframsyning, song, rop, skrik og andre lydar. Denne allsidige bruken av kroppen som uttrykksmiddel tilfører heilt nye område til musikaren sitt verkefelt og stiller tilsvarande nye krav og utfordringar til både innstudering og oppføring.

Ved desse to forskellige konsertane presenterer akordeonist Andreas Borregaard dei kunstnarlege resultata frå sitt ph.d.-prosjekt ved NMH, «Just Do It – Exploring the Musician’s Use of Bodily Performance».

Program

  • Louise Alenius (1978–) og Andreas Borregaard (1981–): Relationer
  • A. Borregaard: Study #17 - total knowledge
  • Philip Venables (1979–) og Ted Huffman: My favourite piece is the Goldberg Variations
Borregaard sitter på et svaberg ikledd mørk dress. Bak ham er et hav som glitrer i sollys.

Just Do It!

Dei seinaste 10–15 åra har det skjedd ei oppblomstring av komponistar som kombinerer element frå dans, teater, film, biletkunst, installasjonskunst, litteratur, opera og stand-up, til verk som vanskeleg lar seg plassere innanfor gjengse disiplinar.

Les meir om prosjektet.

Fleire konsertar

Publisert: 14. jun. 2022 — Oppdatert: 29. nov. 2022