Norges musikkhøgskole Norwegian Academy of Music
No En
Søk

Jon Helge Sætre

Første­ama­nu­en­sis

Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi

Kompetanseområder

Musikkpedagogikk, musikkdidaktikk, høyere musikkutdanning, lærerutdanningsforskning, mixed methods.

Publikasjoner

  • Who are the music student teachers in Norwegian generalist teacher education? A cross-sectional survey Eyolf Thovsen Nysæther ,  Catharina Renate Christophersen ,  Jon Helge Sætre 2021
  • Work Integrated Learning in the Music Academy Keith Phillips ,  Jon Helge Sætre ,  John Habron 2021
  • Mestere, metoder og medier: Studier av undervisnings- og læringsformer i høyere musikkutdanning Jon Helge Sætre 2021
  • Learning and personal epistemologies among students in three work placement settings Torstein Nielsen Hole ,  Gaute Velle ,  Ingrid Helleve ,  Marit Ulvik ,  Jon Helge Sætre ,  Brit Ågot Brøske ,  Arild Raaheim 2021
  • The researching artist Henrik Sveidahl ,  Jon Helge Sætre 2021
  • Educational cultures in specialist instrument tuition: Towards an analytical framework of difference Jon Helge Sætre 2021
  • ANMA Talks: Inclusive assessment Jon Helge Sætre 2021
  • Er kvalitetsendring en forutsetning for innovasjon i utdanning? Jon Helge Sætre 2021
  • Let's play together: Teacher perspectives on collaborative chamber music instruction Jon Helge Sætre ,  Katie Zhukov 2021
  • 'Play with me': Student perspectives on collaborative chamber music instruction Katie Zhukov ,  Jon Helge Sætre 2021
Se alle publikasjoner i Cristin

Prosjekter Jon Helge er en del av