Norges musikkhøgskole Norwegian Academy of Music
No En
Søk

Jon Helge Sætre

Første­ama­nu­en­sis

Fagseksjon for musikkpedagogikk og musikkterapi

Kompetanseområder

Musikkpedagogikk, musikkdidaktikk, høyere musikkutdanning, lærerutdanningsforskning, mixed methods.

Publikasjoner

  • New approaches to student-centred collaborative chamber music instruction Katie Zhukov ,  Jon Helge Sætre 2022
  • Kommentar til FUTURED-prosjektet Jon Helge Sætre 2022
  • New approaches to student-centred collaborative chamber music instruction Katie Zhukov ,  Jon Helge Sætre 2022
  • Editorial Jon Helge Sætre ,  Luc Nijs 2021
  • Bridging the student-teacher gap in higher music education: Student-centred learning and assessment Jon Helge Sætre 2021
  • Who are the music student teachers in Norwegian generalist teacher education? A cross-sectional survey Eyolf Thovsen Nysæther ,  Catharina Renate Christophersen ,  Jon Helge Sætre 2021
  • Work Integrated Learning in the Music Academy Keith Phillips ,  Jon Helge Sætre ,  John Habron 2021
  • Mestere, metoder og medier: Studier av undervisnings- og læringsformer i høyere musikkutdanning Jon Helge Sætre 2021
  • Learning and personal epistemologies among students in three work placement settings Torstein Nielsen Hole ,  Gaute Velle ,  Ingrid Helleve ,  Marit Ulvik ,  Jon Helge Sætre ,  Brit Ågot Brøske ,  Arild Raaheim 2021
  • The researching artist Henrik Sveidahl ,  Jon Helge Sætre 2021
Se alle publikasjoner i Cristin

Prosjekter Jon Helge Sætre er en del av