– Å gå på Musikkhøgskolen var den store draumen, heilt frå eg var svært ung, minnest Skoglund. Då han vaks opp var el-orgelet fast inventar i mange heimar. Orgel spelte han frå 7 års alder, og då han var 13 år høyrde han for første gong ein konsert med kyrkjeorgel.
– Så sat eg der, i ei lita bygd i Nordland og øvde for meg sjølv. Eg hadde fått det for meg at eg ville få til det same! Noko musikalsk kontaktnett innanfor kyrkjemusikken hadde eg ikkje, og ikkje kjende eg nokon som heldt på med klassisk musikk. Men eg kom i kontakt med ein utstasjonert soldat, som tilfeldigvis hadde studert musikk. Av han fekk eg nokre privattimar, og det var han som formidla at Musikkhøgskolen var det høgste ein kunne driva med når det gjaldt musikk.
Innsalet skapte store forventningar, fortel Skoglund.
– Då eg kom inn tenkte eg at no er alt på stell, at all mi uro var over. Stort meir feil kan ein ikkje ta, ler han.
For rett nok var oppstarten med kjennskap til ein ny by og nye menneske ein opptur. Men snart opplevde han å kjenna seg bakom alle dei andre.
– Eg var sjølvkritisk, samanlikna meg med andre, søkte etter døme på at andre fekk til å spela betre enn meg. Det fann eg sjølvsagt. Timane i interpretasjon kunne gje meg mareritt om nettene. Studietida vart slitsam, for eg var fanga i prestasjonskulturen, fortel Skoglund.